dilluns, 1 d’abril del 2013

Pasatmeps:

Hola!!!

Ara vaig a posar uns acudits, els vaig a numerar.

1-Un dia la dona li pregunta al seu marit:
- Què vas fer amb el llibre titulat Com passar dels 100 anys?
-Els vaig ficar a la caixa forta del banc, tenia por que el veiés teva mare i li donés per llegir-lo.

2-A veure nens, si jo dic \ "Estic buscant marit \", En quina part estic parlant? Jaimito aixeca la mà i diu: - Temps perdut, mestra.

3 - ¡Va un cargol i derrapa!

4-Això és una nena que tenia 3 pèls al cap
-mare em fas un trena?
i se li cau un pèl
-mare ja em fas dues cues?
i li cau l'altre pèl
-doncs res fes-me una cua
i li cau el pèl
llavors la nena es toca el cap i diu: doncs ho porto solt

5 - Què li va dir una forquilla a una gelatina?

- Per què tremoles covard.

6-Parlant sobre la caritat, un diu:
-Jo prefereixo donar que rebre.
-Això és meravellós, vostè és un home molt caritatiu.
-No, sóc boxejador

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada